Rullator

Efter det förra blogg-inlägget bild-googlade jag på ”rullator”. Då hittade jag bilden ovan. Den tyckte jag var fin, men det mest intressanta med den var nog vilken sajt bilden kom ifrån. (Om du klickar på bilden kommer du dit.) Det är en blogg av Sara som handlar om Body Fitness. Det första inlägget jag läser på sajten handlar om att skribenten köpte godis på ICA, och att det ju var busigt. Sedan noterar jag att det står ”Förverkliga dina drömmar nu.” högst upp på sidan.

Jag konstaterar att jag och Sara inte verkar ha samma drömmar. Inte alls faktiskt. I natt drömde jag om att en före detta kollega satt på kontoret och köpte ost på tradera. Han konstaterade att det var svårt att få något gjort. Jag utgår ifrån att Sara inte drömde om samma sak.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Rullator

  1. charliebernadotte

    sv: var inte jag som åt.. måste fråga honom som åt 😉

  2. Karpen

    Svar till din kommentar: Förhoppningsvis händer det inte igen men om det skulle göra det så hade du en smart lösning. En annan grej kunde ju vara att luta sig bakåt och använda gubben som ryggstöd en stund så länge man väntar på tanten som tar så lång tid.

Kommentera

